MISSION IMPOSSIBLE!

Jonnis:
Tja! ;D
När basketsäsongen slutade före sommarlovet så fick laget två utmaningar! :)
1. Springa en sträcka på minst 3km 2 gånger i veckan  och vara med i Kalvruset typ,
2. Att lära sig att jonglera (3bollar)

Springandet går bra och så.. Men det går inte att jonglera!! O:
När jag my o zoe var på kollo så övade jag men det var jätte svårt!

Sen i Frankrike fick jag jongleringsbollar av farfar för att han såg att jag övade, men det var inte lättare för det xO <3
Nu övar jag också, men guud det är så svårt :( <3
( Haha jag övar och skriver på datorn samtidigt... Nej men ska öva nu xD )
Så fort man börjar klara det får man bollen i huvet...

haha.. fail bild D:<3

Cya nu ska jag verkligen öva! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0