ung08

zoe:
jag hade inget att skriva om så såg jag att jonna hade skrivit typ "zoe e på ung08 o ja sitter hemma" eller nått sånt :P
så tänkte skriva lite om det :)
jag var där med 3 kompisar emily o emmeli och en kille i 9an.
iallafall det var rätt kul, fick massa gratis tattueringar och ett halebop armband även om jag har 3.. haha aja
vart man en gick så var det typ 7539058924058 fjortisar...idioter
såg as många jag känner som har varit normala fast sen blivit fjortisar och jag blir så sur när jag ser det..
varför vill man vara en fjortis seriöst??
aja va där igår och iförrgår och jonna vill dit me mej idag men vet inte om jag pallar xD
aaaaaaaaaja entligen helg ^^ kanske om jag har tråkigt nån gång så lägger jag upp bilder från usa?
man vet aldrig :)
nu ska jag äta frukost, vaknade nyss hejdoo n.n <333



Cya <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0