UNG08

Hej :D
Jonnahär, är fortfarande lite sjuk..
Zoe är på Ung08 :P <3 Medans jag sitter o kollar på Stargate tråk.. :')

Nån mer än jag som saknar Vampire Diaries?
Det skulle börja snart typ o: ...
Anyway, nu har jag fått alla gamla bilder från gamla datorn till denna dator ;) <3

Tänkte berätta lite grejjor om mej typ som ni kanske inte visste ;3
Um.. får se nu xD..

Fia.
Jag har en misse som heter Fia, har haft henne från när jag var fem ungefär.
Hon är ingen speciell ras bara en svart bondkatt,men hon äger<3
Hon har en rolig attitud ibland och kan göra dom roligaste minerna xD<3
Och när hon känner sig ensam, och alla spelar dator, så sätter hon sig på tagnentbordet ._.''
Eller lägger sig på ens fötter och jamar jätte högt o; <3
Och om hon ligger i en stol o sover o man skrämmer henne flyger hon 5meter i luften o:
hon äger <3


cya <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0