glad eller inte ?

Zoe:
jag är glad föratt
1. jag ska få min kamera imorn så då kommer jag att blogga mer och lägga in fina biler och wiiiie :D <3
2. kanske ska till ramsan med bästaste jonna omg yäääy <3333
3. va på grönan idag med myona och vilma och hade jättekul!! :D <33333
4. på lördag ska jag till usa och mamma sa att jag kan få justin biebers someday perfym omb!! <3

såååååååå glad :D

jag är inte glad föratt
1. jag vill ha min kamera nu! -.-
2. jag känner mig lite elak mot vilma för vi hade bestämt att vi skulle på bio imorn men jag åker till ramsan med 
    jonna istället.. :(
3. har skit ont i ryggen föratt vi har sprungit runt på grönan hela dan, o de får mig att känna mig som en gammal
    tant :((
4. tänk om justin bieber kommer till sverige när jag är i usa... jag skulle ta självmord isåfall!! :'c :'c

såååååååå sur :(

så vad är jag? glad eller inte? veckans fråga den som svarar rätt vinner en stor nalle från grönan!! <33
röstningen avslutas på på onsdag!! xD
haha jag vet, jag är cp XD
Cya <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0