USA <3

Zoe:
Yo
imorn åker jag till usa. mwihihi :3
det ska bli jättekul och jag ska lägga upp massor av bilder på bloggen när jag kommer hem :)
jonna har typ fortfarande inte lagt upp bilder från när hon var i frankrike men de gör hon nog snart.
jag, jonna och hennes syster celine var i ramsan i några dagar för inte så länge sen så jonna knakse lägger upp lite bilder från det oxo.. :p
nyss var vi och lämnade Molly (min hund) hos kenneln och det var superkul att se henne med hennes mamma och mormor och bror :) det var som massor av mollys som sprang runt. det var supermysigt<3
påvägen dit såg vi en älg, en örn som satt på en stolpe bredvid vägen och en supersöt igelkott som vandrade omkring bredvid vägen :) pappa stannade bilen så att jag fick fotta den men dom andra djuren hann jag inte fotta :(
här kommer bildernaaaa<33
igelkotten:







deras katt:









hunarnaaa<3

russin<3

mollys bror gordon<3

gordon igen<3

mormor traicy<3



mormor tracy<3

mamma lotus<3

gordon som stirrar på molly :P <3

molly<333





godnatt<3
Cya <3333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0